Wil je binnenkort op vakantie of stedentrip gaan? KLM helpt je graag bij de voorbereiding met een handige checklist.
Zo weet je zeker dat je goed voorbereid op reis gaat.
Wanneer je jouw bagage kunt afleveren en welke reisdocumenten je mee dient te nemen.
Alles wat je moet weten over bagage, zoals wat je wel en niet mag meenemen en wat te doen als er iets misgaat.
Wat je kunt verwachten tijdens jouw vlucht: stoelen, maaltijden, WiFi en alle andere services aan boord.
Als je een KLM Holidays-pakketreis boekt, ontvang je Flying Blue Miles op jouw gehele pakketreis. Vul tijdens het boeken je Flying Blue-nummer in, dan worden de Miles automatisch bijgeschreven nadat de reis heeft plaatsgevonden.
Nog geen Flying Blue-deelnemer?
Voor telefonisch contact met betrekking tot je geboekte KLM Holidays-pakketreis kun je direct contact opnemen met het Customer Service Center van Airtrade, via: +31 (0) 88 247 87 90.
Airtrade contact informatie
Airtrade Customer Service Center
klmholidays@airtrade.nl
T +31 (0)88 247 87 90
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 09.00u - 18.00u.
Zaterdag: 09.30u - 17.00u.
Zon- en feestdagen: gesloten
In de meeste gevallen is er geen ruimbagage inbegrepen bij de vluchten. Tijdens het boeken herken je dit aan het icoontje van het koffertje bij de vluchtdetails.
Ruimbagage kan je bijboeken tijdens het maken van de boeking. Wil je na het afronden van je boeking bagage bijboeken, dan kun je dat vanaf vier weken voor vertrek doen op klm.nl, via Mijn Reis. Log in met je boekingscode.
Indien je een KLM Holidays-pakketreis hebt geboekt met een partnerairline kan de bagage worden bijgeboekt tijdens het online inchecken.
Ja, hierbij zijn de reguliere wijzigingsvoorwaarden van toepassing. Het wijzigen van een boeking is uitsluitend mogelijk indien de tariefvoorwaarden van de gekozen dienstverleners (luchtvaartmaatschappij, hotelleverancier, autoverhuurbedrijf) dit toestaan. Per pakketonderdeel moeten de bijkomende kosten berekend worden. Alle kosten die de dienstverlener rekent in geval van een wijziging zijn voor rekening van de opdrachtgever. Daarnaast brengt Airtrade bij iedere wijziging van de boeking of delen van de boeking administratiekosten in rekening van € 35 per persoon.
Iedereen wil veilig en risicovrij een vakantie boeken. Wanneer je boekt bij een reisorganisatie die aangesloten is bij de SGR, ben je gegarandeerd van extra zekerheid. De SGR dekt namelijk de kosten wanneer de reisorganisatie waar je hebt geboekt in financiële problemen raakt of failliet gaat. In zo'n geval ben je dus niet je geld kwijt, maar zorgt de SGR ervoor dat jouw kosten worden gedekt. Hiervoor wordt een bijdrage van € 5 per persoon gevraagd. Je ziet de hoogte van jouw SGR-bijdrage bij het boeken van je KLM Holidays-pakketreis.
De volgende verzekeringen zijn inbegrepen in de prijs van een KLM Holidays-pakketreis met autohuur:
Tot 6 maanden na de retourvlucht kun je de Miles van jouw pakketreis claimen. Voor het vlucht-gedeelte kun je via deze link je Miles claimen. Voor het resterende gedeelte van je pakket kun je contact opnemen met de Flying Blue Service desk via 020-4747747 (elke dag bereikbaar tussen 08:00 en 20:00u).
Voor telefonisch contact over KLM Holiday-pakketreizen kun je contact opnemen met het Customer Service Center van Airtrade.
Airtrade Customer Service Center
klmholidays@airtrade.nl
T +31 (0)88 247 87 90
Openingstijden: maandag t/m vrijdag: 09.00u - 18.00u.
Zaterdag: 09.30u - 17.00u.
Zon- en feestdagen: gesloten